A Legjobb Hírlevél Küldő Rendszerek
A legjobb hírlevél küldő rendszerek segíthetnek az üzleti e-mail kampányok sikerességében. Ezek a platformok számos hasznos funkciót kínálnak, mint az e-mail sablonok tervezése és automatizálás. Mi az az e-mail marketing platform? Az e-mail marketing platformok olyan szoftverek, amelyek célja e-mail kampányok létrehozása, küldése és optimalizálása….
A Legnépszerűbb Közösségi Média Oldalak
Eleged van abból, hogy mindig ugyanazokat a közösségi média oldalakat használod, és új platformokat szeretnél felfedezni? Esetleg túl telítettnek érzed a piacot a népszerű platformokon és ezért inkább új oldalakat próbálnál ki? Akkor ne keress tovább, mert itt van a legjobb 10 közösségi média oldal…
Mit jelent a hashtag és mire használhatom?
A közösségi médiában igen elterjedt jelzés a hashtag, azaz a „#” használata, melyek mellett olyan kulcsszavakat láthatunk, mint a #bemutatkozás #keres #kínál. Hogy csak a legnépszerűbbeket említsem. De mégis mit jelent ez és mire használhatod? A hashtag tulajdonképpen egy címkézési módszer, amivel lehetővé teszed a…
Melyik social media platformot érdemes választanom?
A közösségi média elengedhetetlen marketingcsatorna minden olyan vállalkozás számára, amely online látható, elérhető és releváns szeretne lenni. Azonban a kezdetek nehézkesek lehetnek, és még egy olyan egyszerű dolog is, mint a megfelelő közösségi platform kiválasztása, bonyolultabb lehet, mint gondolnánk. Rengeteg közösségi hálózat létezik, és a…
Mit jelent a marketing automatizálás?
Biztosan te is egyre több helyről hallod, hogy a marketingautomatizálás mennyire fontos. Mit jelent ez a fogalom tulajdonképpen? Milyen előnyeid származnak ebből és mikor érdemes elkezdeni automatizálni a vállalkozásodban fellépő folyamatokat? Miket lehet egyáltalán automatizálni? A marketing automatizálása nem újkeletű dolog. Csak gondolj bele, hogy…
Top 8 beállítás a céges Social Media oldaladon
Vállalkozóként rendkívül fontos megalapozni és optimalizálni az online jelenlétet, hiszen ezáltal ismernek meg a vevőid, megbízóid. A Social Media üzleti oldalak (mint például a Facebook és az Instagram) már alapvető marketingeszközök egy vállalkozás életében, melyek ráadásul remek funkciókat, beállítási lehetőségeket is tartogatnak a haladóbbak számára….
Hogyan hozhatok létre céges Instagram oldalt?
Az online megjelenés nem áll meg egy weboldalnál és egy Facebook oldalnál. Ha szeretnél több vásárlót vagy követőt szerezni, akkor itt az ideje annak, hogy bővítsd az online megjelenésed egy céges Instagram oldallal is! Az Instagram kicsit máshogy működik, mint a Facebook, ezért akár innen…
Hogyan hozhatok létre céges Facebook oldalt?
Az online megjelenés napjainkban kulcsfontosságú tényező, és azt a vállalkozást nem is igazán veszik komolyan, amelyik nem fektet erre hangsúlyt. A cikk hátralevő részében megmutatom, hogyan tudsz létrehozni céges Facebook oldalt röpke fél óra alatt! Csináld velem! Az alapok Nyisd meg asztali gépről, vagy laptopról…
Mit jelent a reCAPTCHA és miért hasznos?
A reCAPTCHA egy olyan ingyenes szolgáltatás, mellyel elkerülhető weboldalunkon a spamek és a robotok regisztrációja, feliratkozása. A reCAPTCHA-nak több verziója ismert, nézzük is meg,miről van szó pontosan! Mit jelent a reCAPTCHA? Alapvetően a robotok csak a jóindulatú funkcióra lettek kifejlesztve, azonban ahogy mindenhol, ezen a…
Mit jelent a PrintScreen, és miért hasznos?
Vállalkozóként, vagy a magánéletedben is szükséged lehetett már a PrintScreen funkcióra. Manapság mindenki úgy ismeri, mint egy képernyőfotó funkciót, de nézzük, honnan is indult mindez, hová jutott, miért olyan hasznos és milyen plusztippjeim vannak számodra! Mit jelent a PrintScreen eredetileg, és miért hasznos funkció? Korábban…
Mi a különbség a WordPress.com és a WordPress.org között?
A modern vállalkozói világban elengedhetetlenül fontos az online jelenlét, ezen belül pedig az, hogy legyen egy honlapod! Többféle megoldás közül választhatsz, azonban most a WordPress.org és a WordPress.com közötti különbség kerül bemutatásra. Mi a különbség az .org és a .com között és mik ezek? A…
Fizetett hirdetések a keresőben, avagy mit jelent a PPC?
Mi az a PPC és Miért Érdemes Használni? A PPC (Pay Per Click), azaz kattintásonkénti fizetés, egy olyan reklámozási modell, amely lehetővé teszi, hogy a hirdetők díjat fizessenek azért, hogy weboldaluk megjelenjen a keresőmotorok találati oldalán (SERP) olyan kulcsszavakra, amelyekre a felhasználók keresnek. A díjat…
Legutóbbi bejegyzések
Kategóriák
- Design (8)
- Email marketing (3)
- Grafikai tervezés (11)
- Hasznos (50)
- Ingyen weboldal (1)
- Keresőoptimalizálás (11)
- Marketing (35)
- SEO (10)
- Social media (11)
- Tárhely (4)
- Uncategorized (1)
- Vállalkozás (13)
- Weblapkészítés (34)
- Webshop (12)
- WordPress (2)