fbpx

Blog

Melyik webshop motort használjam?

Az e-kereskedelem és ezzel egyidejűleg a webáruházak forgalma évről-évre növekvő tendenciát mutat. Az interneten vásárlók száma is folyamatosan növekszik, ami a technikai háttérnek, azonnali elérhetőségnek és a webáruházakkal szemben tanúsított növekvő bizalomnak köszönhető. Pontos adatok nincsenek, de ma Magyarországon közel 15.000 webshop üzemel. Ne lepődjünk…

Weboldal látogatottságmérés – Ingyenes eszközök

Weboldal tulajdonosoknak, akik sikeresen szeretnék honlapjukat és vállalkozásukat üzemeltetni, elengedhetetlen, hogy statisztikai információkat szerezzenek weboldal működésével kapcsolatban. Nem csak a saját, de konkurenseink látogatottságának ellenőrzése is fontos. Hiszen hiába vagyok én jó, ha a versenytársaim még jobbak. Cikkünkben ma azokat az ingyenes webstatisztikai rendszereket mutatjuk…

Az elavult weboldal árulkodó jelei

A weboldal létszükségletét ma már senki nem vitatja. A weboldal a vállalkozás online kirakata, ez az első felület, amivel a potenciális vásárlók találkoznak. Mégis sokan vannak, akik nem takarítják rendszeresen a kirakatot, hagyják azt beporosodni. Vagyis miután elkészült a weboldal fellélegezve dőlnek hátra és hagyják…

Ingyenes és jogtiszta fotók – hol szerezzem be a weboldalamhoz?

A megírt szöveg és átgondolt design mellett képek segítségével tudjuk legjobban megragadni az olvasó figyelmét. Egy jó kép segít szemléltetni az adott tartalmat, megerősíti a szöveges részek mondanivalóját, hatást gyakorol és cselekvésre ösztönöz.Mutatjuk hol szerezhetsz be ingyen ilyen tuti képeket. Sokan éreznek késztetést, hogy a…

A weboldal kötelező elemei

Az impresszum kötelező eleme a weboldalnak, tartalmát törvény írja elő az online szolgáltatók számára. Lássuk mi kerüljön a honlapodra, hogy elkerüld a büntetést. WEBOLDAL KÖTELEZŐ ELEMEI JOGSZABÁLYI ELŐÍRÁS SZERINT A design és funkcionális elemek mellett, vannak olyan dolgok is, amiket az online szolgáltatók törvényi előírás…

Mi az a célközönség, és miért van rá szükségem?

A vállalkozások egyre inkább tudatosítják, hogy nem tudnak minden vevőt azonos módon kiszolgálni. Ezért a sok millió emberből kell szűkítenünk a kört a célközönségünkre. Vevőorientált marketing gondolkodás alapján négy lépésből jutunk el a megfelelő célközönség azonosításához: Piac szegmentálása Célpiac kiválasztása, Pozicionálás Differenciálás. A piac szegmentálása…

VÁRJ MÉG!

Ingyenes 20 perces konzultációra van most lehetőséged időpontot foglalni.

Személyes adatok
Szolgáltatás kiválasztása
Előnyben részesített dátum és idő kiválasztása