Miért olyan jövedelmező a tartalommarketing?
Azt kell, hogy mondjam a tartalommarketing áll hozzám a legközelebb, egy külön művészetként tekintek rá, hiszen általa lehetőségünk nyílik valami újat és maradandót alkotnunk, mindamellett, hogy költséghatékonyan felturbózhatjuk cégünk marketingtevékenységét.
Mit jelent a tartalommarketing?
Content, azaz tartalommarketing, egy olyan marketing kommunikációs eszköz, amely által tartalmat gyártunk, és ezzel foghatjuk meg az adott célközönségünket.
Hogyan használjuk a tartalommarketinget?
Valami pluszt adsz a vásárlóidnak, de nem kemény sales-el próbálod őket bekebelezni, hanem megmutatod a szakmai tudásodat, hogy valóban érdeklődsz, afelől amit csinálsz. Plusz információkat juttatsz el a célközönségednek, így értékesnek érezhetik magukat, és a bizalmukba férkőzöl. Általa lojálissá válnak a vásárlóid, de fontos, hogy számukra a valóban fontos dolgokról írj.
Nem tudod, miről készíts tartalmat?
A tartalommarketing lehet egy jó PR cikk, blog bejegyzés, esettanulmány, hírlevél, infógrafika, játék, képek, közösségi médiás tartalom, kvíz, podcast, videó, prezentáció, webinárium, napestig sorolhatnám. Szinte bármi! Használhatod a saját weboldaladon, de akár a közösségi médiát is segítségül hívhatod. Fórumot nyithatsz alatta és máris elindul a kétoldalú kommunikáció. Mindamellett, hogy felkelted a vásárlók érdeklődését, a keresőoptimalizálást és a linkmarketinget is jócskán fellendítheted vele.
Mire figyeljünk a tartalommarketingnél?
A tartalomnak olyannak kell lenni, ami érdekelheti a vásárlóidat, és a megfelelő fórumokon szükséges megjeleníteni. Egy jó tartalommal olyanokat és elérhetsz, akik eddig nem is ismerték a termékeidet. Fontos, hogy ügyelj a helyesírásra és pontosságra. A cikkek és a videók ne legyenek túl hosszúak, mert senki nem fogja végigmazsolázni őket. Ez egy sarkalatos pontja a contentnek, hiszen megzavarhatod vele a kattintások általi eredményeknek és mutatóiknak a kiértékelését.
Lehet, hogy 100-an kattintanak egy 12 perces videóra, de az fix, hogy senki ne fogja, végignézi. Félrevezető!
Átlagban a cikkek legyenek 300-400 karakter hosszúságúak, kerüld a bullshitet és legyél lényegre törő!
Lőj be magadnak egy rendszert, ami alapján haladsz, mikor, mit és mennyit osztasz meg.
Nem kell túlzásokba esni, a túl sok és rendszertelen tartalom káoszt generál.
Használd a contentet és törj vele az élre!
Ha tetszett ez a cikk kérlek oszd meg másokkal is!
Kapcsolódó Cikkek
Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása
Legutóbbi bejegyzések
Kategóriák
- Design (8)
- Email marketing (3)
- Grafikai tervezés (11)
- Hasznos (50)
- Ingyen weboldal (1)
- Keresőoptimalizálás (11)
- Marketing (35)
- SEO (10)
- Social media (11)
- Tárhely (4)
- Uncategorized (1)
- Vállalkozás (13)
- Weblapkészítés (34)
- Webshop (12)
- WordPress (2)